Project Description

BLIV MERE TILTRÆKKENDE OG SÆLG MERE!

DSV

Idag undersøger, opdager og træffer vi mange af vores købsbeslutninger på nettet.

Derfor er en interaktiv virtuel tur en naturlig del af dine visuelle virkemidler, når du vil fange dine kunders interesse.

En 360 ° virtuel tur har flere fordele.

  • Rent markedsføringsmæssigt skiller du dig ud og du er lettere at huske for din potentielle kunde.
  • Du får øget anerkendelse og det er godt for dit brand.
  • Din side får besøg også bare fordi det er muligt at få en oplevelse med din 360 ° virtuelle rundvisning.
  • Vi deler og fortæller gladeligt om vores oplevelser – både for at få hjælp til at træffe beslutninger og for at anbefale – og hvorfor ikke gøre det nemt for dine kunder at købe hos dig? Mere trafik betyder potentielt mere forretning.
  • Du giver med din virtuelle tur mulighed for at nyde et rigt, detaljeret og fordybende indhold, der er meget realistisk.
  • Vi udforsker hjemmefra vores sofa – når vi har tid og lyst til at købe – det bedste tidspunkt, du kan sælge på.

Du viser dit brand med stil og viser, at du har forståelse for at dine potentielle kunder skal have det bedste grundlag at træffe deres købsbeslutning udfra.
Det er god service og god service sælger.

360 grader fotografering er eminent, når du vil skabe rumfølelse, som et stillbillede og video ikke kan. Du kan sætte flere sammen til en tour. Du kan implementere video, lyd, bruge VR og meget mere.

FISKETORVET

IKEA

SLAWTEREN

HOTEL KOLLE KOLLE

WOOD STEP

Flere og flere bruger virtuelle ture, da mange virksomhederne mener, det er en af ​​de mest effektive måder at interagere med kunder online.
Spekulerer du på, hvordan en virtuel tur kan hjælpe din virksomhed med at vokse?
Vi har gravet nogle relevante statistikker frem, der viser, hvordan du kan øge engagement og salg med en virtuel tur.

Virtuelle ture øger den generelle interesse

I en undersøgelse foretaget af Google viste det sig, at vores interesse for lokale virksomheder steg, når vi så en  virtuel tur på skærmen. Det er dobbelt så stor interesse for sider, hvor vi kan se en virtuel tur.

Samme undersøgelse rviste også, at 67% af de adspurgte faktisk ønskede, at flere virksomheder ville inkludere virtuelle ture i deres markedsføringsmateriale. Det kan vi så oversætte til at, at vi værdsætter interaktionen og den personlige oplevelse, som virtuelle 360-ture kan gi’ os.

Forskning viser, at mere end 50% af voksne internetbrugere regelmæssigt benytter sig af virtuelle ture til deres research. Fordi virtuelle ture får din virksomhed til at skille sig ud og skabe interesse, så bruger vi mere tid på at udforske, hvad du har at tilbyde.

Faktisk holder websteder med virtuelle ture 5-10 gange længere på os end dem uden. Det er især relevant, når det drejer sig om reservation af hoteller eller restauranter; virtuelle ture øger bookingerne med op til 16% til 67%.

Virtuelle ture har potentiale på sociale medier.

For et par år siden begyndte 360 grader foto og virtuelle ture at vinde popularitet og synlighed i sociale medier. Nu kender vi dem, og det betyder, at virtuelle ture får mere engagement på sociale medier.

Ifølge forskning udført af Social Bakers generer organiske 360-graders fotos 45% flere interaktioner end konventionelle fotos.

Derfor kan andre brancher end restauranter, hoteller og fast ejendom, også få resultater med 360 grader foto og virtuelle ture, når de gerne vil at fremvise deres produkter online på en meget effektiv og interaktiv måde.

FLERE BILLEDER